3 priežastys, kodėl graikiniai riešutai svarbūs širdžiai | Riešutai

Graikiniai riešutai ir širdies sveikata, Kuo naudingi sveikatai graikiniai riešutai | Medicina visiems

Graikiniai riešutai — ir grožiui, ir sveikatai 3 priežastys, kodėl graikiniai riešutai svarbūs širdžiai Visame pasaulyje širdies ligos yra dažniausia mirties priežastis1, tačiau mokslininkų teigimu, sveika mityba gali sumažinti graikiniai riešutai ir širdies sveikata riziką ir padėti stiprinti organizmą.

Paieškos forma

Amerikos širdies asociacija AŠA rekomenduoja kasdien į racioną įtraukti keturias su puse ar daugiau porcijų vaisių ir daržovių, taip pat per savaitę suvalgyti dvi ar daugiau porcijų žuvies, daug ląstelienos turinčių pilno grūdo produktų bei bent keturias porcijas riešutų, ankštinių daržovių, sėklų per savaitę, kad sumažėtų širdies ligų rizika2. Pateikiame keletą priežasčių, kodėl naudinga jų įtraukti į savo mitybą.

Daugiau nei du dešimtmečius atliekami tyrimai įrodė, kad graikiniai riešutai stiprina širdies raumenį mažindami LDL blogojo cholesterolio kiekį 9—16 proc.

  • Kraujo leidimas dėl hipertenzijos
  • Juose ypač daug yra vitamino C.
  • Graikinių riešutų nauda jūsų sveikatai - Saldukas
  • Cialis ir hipertenzija
  • Hipertenzija, kas yra šis vaizdo įrašas
  • Hipertenzija ir forumas
  • Dauguma jų, deja, palieka š Anesteziologų-reanimatologų draugijos konferencija m.

Šie faktoriai labiausiai lemia širdies ligų riziką. Graikiniai riešutai yra vieninteliai, turintys daug alfa linolinės rūgšties, augalinės kilmės būtinųjų omega-3 riebiųjų rūgščių, turinčių uždegimus malšinančių savybių5. Tyrimai atskleidė, kad pastarosios rūgštys gali sumažinti uždegiminio žymens C-reaktyvųjį baltymą CRP aukštą cholesterolio lygį turintiems žmonėms4.

Įtraukus graikinius riešutus į nuolatinę mitybą, pavyzdžiui, Viduržemio jūros dietą joje daug žuvies, daržovių, vaisių, alyvuogių aliejaus ir riešutųinfarkto rizika gali stipriai sumažėti. Nauja studija atskleidė, kad žmonėms su didele širdies raumens ligų rizika Viduržemio jūros dieta, papildyta ypač tyru alyvuogių aliejumi ar graikiniais riešutais, mažina ligos pasireiškimo tikimybę5.

Kaip įtraukti graikinius riešutus į sveiką mitybą ir sumažinti širdies ligų riziką? Naudodami riešutus patiekalams, sumažinsite sočiųjų riebalų ir cholesterolio vartojimą.

Susiję straipsniai

Užkandžiaukite graikiniais riešutais 4—5 kartus per savaitę. Sotumui pajusti užteks vos saujos. Užbarstykite smulkintų riešutų ant salotų, daržovių, dėkite jų į padažus, užtepėles ar kitus patiekalus. Internete galite rasti graikiniai riešutai ir širdies sveikata patiekalų receptų.

graikiniai riešutai ir širdies sveikata hipertenzijos paskaitos video

Svarbu, kad riešutai taptų sudedamąja mitybos dalimi, o ne tik retkarčiais valgomu užkandžiu. Kad riešutai išliktų visuomet švieži, laikykite juos šaldytuve ar šaldymo kameroje.

Heart disease and stroke statistics update:  a report from the American Heart Association.

graikiniai riešutai ir širdies sveikata fizinis aktyvumas sergant antrojo laipsnio hipertenzija

Circulation ; e Defining and setting national goals for cardiovascular health promotion and disease reduction. Kris-Etherton P.

graikiniai riešutai ir širdies sveikata 25 mg vaisto nuo hipertenzijos

Walnuts decrease risk of cardiovascular disease: a summary of efficacy and biologic mechanisms. J Nutr. Dietary alpha-linolenic acid reduces inflammatory and lipid cardiovascular risk factors in hypercholesterolemic men and women.

Nuorodos kopijavimas

J Nutr ; Primary prevention of cardiovascular disease with a Mediterranean diet. N Engl J. Produktai, susiję su šiuo straipsniu Energetinė vertė, kcal.