Naujienų srautas

Sveikata 4 gyvenimo širdis. Sveika širdis: ką turi žinoti sulaukę erių - DELFI Gyvenimas

By Jolanta D. Širdies ir kraujagyslių sistemos ligos sudaro didžiąją dalį tarp sergamumo, mirtingumo ir neįgalumo priežasčių. Pasaulis vis labiau domisi ne vien tuo, kaip sumažinti mirtingumą, bet ir kaip sumažinti simptomus, padidinti žmogaus organizmo funkcines galimybes, pagerinti su sveikata susijusią gyvenimo kokybę [1].

Per dieną daug laiko praleisti žiūrint televizorių nėra sveikas įprotis, bet sveikas įprotis — per reklamos pertraukėles atsistoti, dar geriau — pasimankštinti. Daugiau nei 20 tūkst. Plisienė yra kardiologė, su šiomis ligomis susiduria kasdien, tad puikiai žino — širdį silpnina tam tikri žmonių įpročiai.

  • Hipertenzija geriantiems žmonėms
  • Su hipertenzijos priepuoliu,
  • Pasaulinės širdies dienos proga kviečia duoti pažadą 93 LRT.
  • Informacija, kaip naudojate mūsų svetainę Jeigu Jūs lankotės mūsų interneto svetainėje, mes taip pat renkame informaciją, kuri atskleidžia mūsų teikiamų paslaugų naudojimo ypatumus, arba automatiškai generuojama vizitų statistika.
  • Kalbėdami apie širdies ir kraujagyslių ligų profilaktiką, pirmiausia turime omenyje sveiką gyvenimo būdą.
  • Keturi žingsniai širdžiai, kurie padės gyventi ilgiau | remc.lt
  • Lyapko aplikatoriai hipertenzijai gydyti
  • Spausdinti Asociatyvi nuotr.

Ar televizorių žiūrite ilgiau nei valandą per dieną? Ar jūsų mityboje daug pusgaminių, rafinuoto aliejaus, cukraus?

PERŠALIMO LIGOS. Kaip neperšalti. KAIP NESIRGTI.

Ar jūs rūkote? Tačiau remiantis naujausiais duomenimis didžiausiam žudikui širdies ligoms daugeliu atvejų galima užkirsti kelią. Ir tam pakanka labai paprastų kelių kasdienių priemonių.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Kasdien rasti šiek tiek laiko aktyviai veiklai — širdžiai naudingas įprotis. Rūkant mažėja deguonies sveikata 4 gyvenimo širdis kraujyje, nes cigaretėse esantis monoksidas konkuruoja su deguonimi ir prisijungia prie eritrocitų greičiau negu deguonis.

Tokiu būdu ląstelėms pradeda trūkti deguonies.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Pajudėkite per reklamos pertraukas Jeigu per dieną daug laiko praleidžiate žiūrėdamas televizorių, tai nėra sveikas įprotis. Sveikas įprotis — per reklamos pertraukėles bent jau atsistoti, dar geriau — pasimankštinti.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Nebūtina persistengti — svarbiausia bent atsiplėšti nuo sofos, sako profesorė. Geriausia, kad daržovės būtų spalvotos, mažiausiai — penkių spalvų per dieną.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Dienos norma — mažiausiai gramų daržovių, pažymi kardiologė. Kraujagyslėmis jos pasiekia širdį, o netrukus būna išnešiojamos po visą kūną. Pradėjus rūkyti širdis ima plakti greičiau, pakyla kraujospūdis.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Rūkant kraujospūdis pakyla maždaug 10—15 proc. Laidoje sveikos gyvensenos sveikata 4 gyvenimo širdis judėjimo treneris Ignas Bakėjus parodė pratimų, kuriuos kiekvienas gali atlikti kasdien. Žiūrėkite spalio 8 d.

sveikata 4 gyvenimo širdis

Parengė Indrė Motuzienė.