Stebuklingųjų Žuvų Taukų Nauda: Kodėl, Kaip ir Kokius?

Žuvų taukų dozė širdies sveikatai

  • Kaip išsirinkti žuvų taukus ir ką būtina žinoti prieš juos vartojant? | remc.lt
  • Pasidalinti Konsultuojame, komentuojame Žuvų taukai — maisto papildas, ypač aktualus šiuolaikiniam žmogui.
  • Hipertenzijos gydymo jodu metodai
  • Medicinos mokslininkai tik aspiriną tyrinėjo dažniau.

Spausdinti Asociatyvi nuotr. Visi nuo seno žino žuvų taukų naudą kiekvieno sveikatai.

Kuo naudingi žuvų taukai sportuojantiems?

Šis maisto papildas ypač aktualus kaip išgydyti hipertenziją knyga žmogui, kuriam ne visuomet pavyksta pasirūpinti visaverte mityba. Tačiau kaip išsirinkti iš tokios gausos, siūlomos vaistinėse? Žuvų taukus pradėti vartoti naudinga ypač šiuo metu — prieš peršalimo ligų sezoną. Vaistininkė V. Bečelytė sako, kaip ir vartojant bet kurį maisto papildą, rekomenduojama preparatą nuosekliai naudoti tris mėnesius.

žuvų taukų dozė širdies sveikatai

Tą pačią taisyklę reikėtų taikyti vartojant ir žuvų taukus, o po to padaryti pertrauką. Jei žuvų taukus vartosite ištisus metus, smarkiai apkrausite kepenis, taip atsiras pavojus šio organo suriebėjimui, — sako vaistininkė V.

Mes ir su maistu turime gauti natūralių medžiagų, reikia nepamiršti ir tuo pasirūpinti. Prieš pradedant vartoti žuvų taukus vaistininkė pataria apsibrėžti, kokį tikslą norime pasiekti — sustiprinti imuninę sistemą, sumažinti cholesterolio kiekį, nuovargio jausmą ar pagerinti odos būklę.

Žuvies taukai: Draugas ar priešas

Ištisus metus vartoti žuvų taukų tikrai nereikia ir tai net nerekomenduojama. Jei žuvų taukus vartosite ištisus metus, smarkiai apkrausite kepenis, taip atsiras pavojus šio organo suriebėjimui.

  1. Omega-3 riebalų rūgštys vaidina svarbų vaidmenį smegenų funkcijos, augimas ir plėtra, ir uždegimas.
  2. Spausdinti Straipsnį apie žuvų taukus noriu pradėti nuo klausimo, ar tikite magiška tablete nuo visų ligų?

Žuvų taukuose yra ne tik mūsų sveikatai reikalingų omega-3 riebalų rūgščių, kurių taip sunku gauti ypač dažnai žuvies nevalgantiems, tačiau ir omega-6, omega-9, antioksidantų, vitaminų A, B, E, D, kofermento Q Žmonės, sergantys širdies ir kraujagyslių ligomis, turėtų rinktis žuvų taukus su padidintu omega-3 riebiųjų rūgščių kiekiu. EPR, DHR riebiosios rūgštys padeda sumažinti blogojo cholesterolio kiekį, tad norint pasiekti gerą rezultatą, tokius žuvų taukus reikėtų vartoti bent tris mėnesius.

Širdies kraujagyslių sistemai skirtuose žuvų taukuose taip pat papildomai būna vitaminai A, E, kofermentas Q Jei žmogus vartoja beta blokatorius, jie dažnai sukelia silpnumą, o Q10 suteikia energijos, tad šį nemalonų pojūtį gali sušvelninti.

Vaikai turėtų vartoti žuvų taukus?

Omega-9 riebalų rūgštys būtinos kraujagyslių sienelių elastingumui, taip pat odos būklei pagerinti, sumažinti nuovargį, kovoti su širdies ir kraujagyslių ligomis. Pavyzdžiui, kieno gyvenimo žuvų taukų dozė širdies sveikatai intensyvus, dažnai patiria įtampą, daug mokosi, dirba, nervinasi, sportuoja, pasiūlau žuvų taukų, kurie papildomi B grupės vitaminais ir magniu, — sako vaistininkė.

žuvų taukų dozė širdies sveikatai

Tai patarčiau aptarti su specialistu. Žuvų taukus gerti kapsulėmis ar šaukštais?

Profesorius Lukoševičius: laikas keisti valgiaraštį — kuo naudingi subproduktai   Milijonui žuvų taukų papildus vartojančių puikiai pažįstamas jų sukeliamas intensyvus žuvimi dvelkiantis atsirūgimas. Tačiau tai nėra didelė kaina už širdies ligų, kurios išlieka pagrindine mirties priežastimi ir Lietuvoje, rizikos sumažinimą. Problema ta, kad žuvų taukai nieko nedaro.

Bečelytė sako, kad yra įvairių nuomonių ir patarimų, tačiau, šiuo atveju, geriausia pasirinkti pačiam žmogui, kaip jam patinka. Pavyzdžiui, sako vaistininkė, turintiems padidintą blogojo cholesterolio kiekį ir sergantiems širdies bei kraujagyslių ligomis, žuvų taukų dozė širdies sveikatai rekomenduoja rinktis būtent skystus žuvų taukus su didesne omega-3 riebiųjų rūgščių doze ir gerti ryte.

Svarbu išgerti reikiamą dienos dozę: profilaktiškai — 2 kapsules, o kai kuriais atvejais rekomenduojama dozę didinti net iki 6 kapsulių per dieną.

Pasaulio sveikatos organizacija rekomenduoja sveikiems žmonėms kasdien suvartoti nuo iki mg EPR ir DHR riebalų rūgščių bendrai.

Žuvų taukai širdžiai

Tai atitinka tokios koncentracijos riebalų rūgščių omega-3 kapsules per parą. Esant širdies ir kraujagyslių ligų rizikai, širdies apsaugai Amerikos kardiologų asociacija rekomenduoja per parą išgerti 1 g EPR ir DHR riebalų rūgščių.

žuvų taukų dozė širdies sveikatai

Žuvų taukai vaikams nuo skirtų suaugusiems gali skirtis skoniu bei forma. Be įprastų skystų paskanintų žuvų taukų su specialiais dozatoriais yra siūlomos kapsulės, spalvotos kramtomos žuvytės. Vitaminas D — su žuvų taukais ar atskirai?

žuvų taukų dozė širdies sveikatai

Daugumoje, tačiau tikrai ne visuose, žuvų taukuose papildomai yra mums labai svarbaus vitamino D. Nėra naujiena, kad šio gyvybiškai reikalingo vitamino Lietuvos gyventojams ypač šaltuoju metu laiku itin trūksta. Vaistininkė pataria atlikti kraujo tyrimą ir, jei trūkumas labai didelis, vitamino D vartoti papildomai.

Vitamino D žuvų taukuose būna labai nedaug — tai tik palaikomoji, profilaktinė dozė sveikam žmogui, sako V. Svarbu subalansuota mityba ir sveikas gyvenimo būdas.

Facebook Omega-3 riebiosios rūgštys — esminis sveikos mitybos komponentas. Šie nepakeičiami riebalai yra labai svarbūs vaikams, kadangi vaidina itin reikšmingą vaidmenį augimo ir vystymosi procesuose bei yra siejami su daugybe privalumų sveikatai Šaltinis. Visgi daugelis tėvų abejoja, ar omega-3 papildai yra būtini ar net saugūs jų vaikams. Tad šiame straipsnyje išsamiai apžvelgsime omega-3 papildų pranašumus, šalutinį poveikį ir dozavimo rekomendacijas, kalbant apie vaikus. Kas yra omega-3?